Om gründerskap, kreativitet og annet fanteri

La kreativiteten løpe løpsk saman med Simen Staalnacke under foredraget “Om gründerskap, kreativitet og annet fanteri”. Ein av fire foredragsholderane som vil la deg inspirere på Innovasjonsdagen Sogn 2024.

Simen Staalnacke er kjent for sin kreativitet og for å ha vore med å grunnleggje det velkjente norske merket Moods of Norway. Med si unike erfaring frå moteindustrien og som gründer, vil Simen dele sine verdifulle innsikter om kreativitet, innovasjon og entreprenørskap. Hans foredrag, "Gründerskap, kreativitet og anna fanteri", vil ikkje berre fange og begeistre, men også gi verdifulle og praktiske råd og tips.

Bli inspirert av Simens erfaringer, utfordringer, nedturer og suksesser, og korleis han har brukt sin kreativitet for å skape noko unikt. Ingen vits i sitje på bakbeina, meld deg på her!

Frå Stryn til Verda

Simen Staalnacke blei fødd i 1976 og vaks opp i den vesle bygda Stryn i Sogn og Fjordane. Med sin bakgrunn frå Noreg sitt vakre fjordlandskap, har han alltid hatt ein sterk tilknyting til norsk natur og kultur, noko som ofte speglar seg i hans design. Etter vidaregåande skole studerte han internasjonal marknadsføring ved Norges Handelshøyskole (NHH) i Bergen og tok seinare vidare studiar i Milano, Italia, der han fekk ein djupare innsikt i moteverda.

Moods of Norway: Frå Draume til Realitet

I 2003 starta Simen Staalnacke, saman med barndomsvenen Peder Børresen og Jan Egil Flo, Moods of Norway. Med eit klart mål om å skape eit merke som kombinerte det beste frå norsk kultur med moderne motetrendar, introduserte dei fargerike dresser, skjorter og andre plagg som raskt fekk merksemd. Deres første kolleksjon blei presentert på ein måte som ingen hadde sett før: rosa traktorar, folklore-inspirerte mønster og ein leiken stil som gjorde at Moods of Norway raskt blei eit samtaleemne både i Noreg og utlandet.

Suksessen var umiddelbar, og merket oppnådde stor popularitet, spesielt i Noreg, men også internasjonalt. Det blei fort kjend for sine kreative presentasjonar, med show som inkluderte alt frå isbrear til lakseelvar, og sjølvsagt, dei rosa traktorane som etter kvart blei eit symbol på Moods of Norway.

Innovasjon og Entreprenørskap

Simen Staalnacke sin suksess med Moods of Norway kom ikkje berre av kreativitet, men også av ein sterk forretningssans. Han har alltid hatt ein evne til å tenkje strategisk og forstå marknaden, noko som har vore avgjerande for å lukkast i den konkurranseutsette moteindustrien. I tillegg har han vist stor vilje til å eksperimentere og ta risikoar, noko som har ført til nye moglegheiter og vekst for merket.

Etter mange år med suksess møtte Moods of Norway også utfordringar, spesielt etter kvart som marknaden og forbrukarvanane endra seg. Trass i desse utfordringane har Staalnacke vist ein evne til å tilpasse seg, og han har vore aktiv i andre prosjekt innanfor design og entreprenørskap. Han har blant anna delt si erfaring og sine innsikter gjennom foredrag og rådgjeving for andre gründerar og bedrifter.

Ein Kreativ Kraft

Simen Staalnacke er eit levande døme på kor langt ein kan nå med kreativitet, engasjement og ein god dose pågangsmot. Frå sine røter i Stryn har han tatt norsk design ut i verda og vist at det er mogleg å kombinere det lokale og det globale på ein ny og spennande måte. Han er ikkje berre ein gründer og designar, men også ein inspirasjonskjelde for mange som drøymer om å starte sine eigne verksemder.

I dag er Staalnacke ein ettertrakta foredragshaldar, kjend for sin evne til å inspirere andre med sine historier om suksess, motgang, kreativitet og innovasjon. Gjennom sine prosjekt og engasjement held han fram med å påverke og utvikle norsk næringsliv og kultur, og viser at kreativitet kan vere ein kraft som ikkje berre skapar vakre produkt, men også driv endring og innovasjon i samfunnet.

Forrige
Forrige

Breaking bad habits – innovasjonskraft og kultur  

Neste
Neste

Kunstig intelligens - Når tåka letter